?

Log in

No account? Create an account
 
 
08 April 2006 @ 09:19 pm
The weekend so far...  




.
 
 
 
Su: yami cryralphiere on April 9th, 2006 01:25 am (UTC)
*laughs* OMG MARK!! I just finished watching Narnia, and it was sooo amazing!! It had the kids on the edge of their seats!! I love it!!! The kids were so happy that we own it, they're already planning on watching it again tomorrow. :)

And I have Our Everlasting #2, and Our Kindom #2 in my "to read" pile!! Tell me what you think of Sweet Revolution (I really loved it!)

*hugs you tight* I hope you continue having a good weekend!! Love you!!

Mark: guy narnia peter2 Grrrboywondermark on April 9th, 2006 04:22 am (UTC)
LOL! I watched it again tonight (after my baby went to bed!)! OMG...I HATE the Witch and the part where 'Aslan keeps his part of the bargain' just tore me up!!!
Jase: Jase&Mark Animeslavetopassion on April 9th, 2006 01:35 am (UTC)
I loved it to much! I think we may watch Narnia tomorrow. We have already seen it but I want to see it again.

I love you so much!

~smooooches~
Mark: guy narnia peterboywondermark on April 9th, 2006 04:24 am (UTC)
I would fight that nasty witch for YOU, baby! ~hugs and smooches~
Clay - Knight in Shining Armor: Frustrated Bugsozgryph on April 9th, 2006 01:43 am (UTC)
Do not speak to me of Narnia! I haven't seen it! HUZH!!
Mark: guy narnia peter2 Grrrboywondermark on April 9th, 2006 04:25 am (UTC)
LMAO! That's why I was vague, silly!! ~hug~
turtleinashell: turtle happy faceturtleinashell on April 9th, 2006 02:31 am (UTC)
Three cheers for Narnia! I loved it, too! I loved the Centaur... was his name Thomas? I can't recall now, it's been awhile.
Mark: guy narnia peterboywondermark on April 9th, 2006 04:29 am (UTC)
Well...the centaur's name was General Oreius...but the faun's name was Mr. Tumnus.
turtleinashell on April 9th, 2006 05:25 am (UTC)
D'OH! *smacks self on forehead* Yep, you're right. Ok, it was Tumnus I liked.
Mark: guy Willboywondermark on April 9th, 2006 05:59 am (UTC)
Yep...poor Tumnus!

(he was a faun/satyr)
Maria: goongweirdpinay on April 9th, 2006 03:52 am (UTC)
I've been wanting to read and watch Naruto. My brother said it's too long though. *shrugs*

How fun! FLORIDA! I hope you have a great time.

Haven't seen Narnia either. I still want to read the book before I watch the film :D It sounds so intriguing though, the way you describe it.
Mark: guy narnia peterboywondermark on April 9th, 2006 04:32 am (UTC)
Well...I haven't seen any Naruto anime yet, Maria, but I LOVE the manga so far!
Yep...in just about 2 weeks I'm going to the Disney parks with my sis, bro-in-law and the kids! I can't wait!! :)
I was trying to be vague about Narnia for those who haven't seen it...I can only say that you won't be disappointed!
A.M.ultimategirl on April 9th, 2006 01:17 pm (UTC)
Yes, Narnia is on the list. Stunningly, beautiful film. :)
Mark: guy narnia peterboywondermark on April 9th, 2006 05:12 pm (UTC)
It is! I loved the story and the characters...AND the visuals were incredible!!
lomelinde_sama on April 9th, 2006 08:56 pm (UTC)
Naruto kicks ass, doesn't hee ? Nive new design, BTW !
Mark: comic Ichigoboywondermark on April 9th, 2006 09:26 pm (UTC)
I LOVE Naruto!!! He's a scream!

Thanks...I really enjoy my new layout! Jase is SO good to me!
Michaelmikey89 on April 9th, 2006 11:20 pm (UTC)
Just finished watching Narnia.. I loved it.. Well worth seeing again.. The special effects were excellent.. :)
Mark: guy narnia peterboywondermark on April 9th, 2006 11:52 pm (UTC)
I watched it twice! So wonderful!
L-Sama: Butterflymurasakiblue on April 10th, 2006 09:12 am (UTC)
Narnia is a great film. Unfortunaly the dvd is not available yet in France. But I saw it at the cinema. I can't wait to buy the dvd and watch it again... !
The witch reminded me of the "Snow Queen". Brrr... That fairy tale used to scare me when I was a little girl.
Mark: guy Willboywondermark on April 10th, 2006 01:44 pm (UTC)
YES! She was like a cross between The Snow Queen and a Celtic War goddess!!! Very scary!