?

Log in

No account? Create an account
 
 
21 February 2006 @ 08:35 pm
Proud Papa...  
Jase and I have been a cyber-couple for quite some time now...and like many couples, we have our "alone time"...well, Jase has surprised me with some fantastic news...

WE ARE CYBER-PREGGERS!!!!! ISN'T MY BABY GLOWING?!!!





.
 
 
 
Jase: Jase&Mark Animeslavetopassion on February 22nd, 2006 01:42 am (UTC)
~snicker~ That is such an awesome picture of my pregnantness!!! lol!

~squeal~
Su: sanzoralphiere on February 22nd, 2006 01:46 am (UTC)
If it has tentacles will you name it after me?

Jase, you are beautiful preggo!! HEE!
(no subject) - slavetopassion on February 22nd, 2006 01:52 am (UTC) (Expand)
(no subject) - ralphiere on February 22nd, 2006 02:02 am (UTC) (Expand)
(no subject) - slavetopassion on February 22nd, 2006 02:05 am (UTC) (Expand)
(no subject) - ralphiere on February 22nd, 2006 02:06 am (UTC) (Expand)
(no subject) - slavetopassion on February 22nd, 2006 02:08 am (UTC) (Expand)
(no subject) - ralphiere on February 22nd, 2006 02:09 am (UTC) (Expand)
(no subject) - boywondermark on February 22nd, 2006 02:00 am (UTC) (Expand)
(no subject) - ralphiere on February 22nd, 2006 02:03 am (UTC) (Expand)
(no subject) - boywondermark on February 22nd, 2006 02:26 am (UTC) (Expand)
(no subject) - ralphiere on February 22nd, 2006 02:32 am (UTC) (Expand)
(no subject) - boywondermark on February 22nd, 2006 02:44 am (UTC) (Expand)
(no subject) - ralphiere on February 22nd, 2006 02:45 am (UTC) (Expand)
(no subject) - boywondermark on February 22nd, 2006 02:53 am (UTC) (Expand)
(no subject) - boywondermark on February 22nd, 2006 01:59 am (UTC) (Expand)
(no subject) - slavetopassion on February 22nd, 2006 02:01 am (UTC) (Expand)
(no subject) - boywondermark on February 22nd, 2006 02:21 am (UTC) (Expand)
(no subject) - slavetopassion on February 22nd, 2006 02:30 am (UTC) (Expand)
(no subject) - boywondermark on February 22nd, 2006 02:38 am (UTC) (Expand)
Gimli-Cibbwin (Aka Andy Z.)der_cibble on February 22nd, 2006 01:42 am (UTC)
That baby-thing is freakishly sexy.

Congrats! :P
Jase: Wardrobe malfunctionslavetopassion on February 22nd, 2006 01:58 am (UTC)
yay for sexiness!

~smooches~
(no subject) - boywondermark on February 22nd, 2006 02:00 am (UTC) (Expand)
blue_aingeal: lifehouseaingeal311 on February 22nd, 2006 02:03 am (UTC)
haha, oh dear, I just don't even know what to think about that... then again, I'm the one always talking about how Jason Wade is gonna have my lovechild...
Jase: Flaming!slavetopassion on February 22nd, 2006 02:12 am (UTC)
you know you would to pop about a bunch of babies! Dont even try to act all 'Debby Debutante' on me!
(no subject) - boywondermark on February 22nd, 2006 02:24 am (UTC) (Expand)
Dennis The Homophobe Slayer: Gay Loveyep_i_am_dennis on February 22nd, 2006 02:03 am (UTC)
you two scar me sometimes. LOL but YAY!
Jase: Fuelslavetopassion on February 22nd, 2006 02:10 am (UTC)
lol! ~smooches~ uncle DenDen!!
(no subject) - boywondermark on February 22nd, 2006 02:28 am (UTC) (Expand)
A.M.ultimategirl on February 22nd, 2006 02:43 am (UTC)
Congratulations! :D
Mark: Jase and Mark chibisboywondermark on February 22nd, 2006 02:52 am (UTC)
Thanks, Anne! It was MY pleasure to be sure! :)
pixee_led on February 22nd, 2006 03:27 am (UTC)
*wanders by with a truckload of saltine crackers and a certificate for Ben&Jerry's Flavor of the Month Club*

congrats, you two *hugs and kisses*
Mark: comic wild rock emba-rassedboywondermark on February 22nd, 2006 02:23 pm (UTC)
LOL! Thanks, Adey!!

*pats your tummy*

I hear you may have good news soon too! *wink*
(no subject) - pixee_led on February 22nd, 2006 04:15 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - boywondermark on February 22nd, 2006 05:20 pm (UTC) (Expand)
stupid_ass_slut on February 22nd, 2006 04:03 am (UTC)
CONGRATS MARK

I better see some more hot babies pop out

YOU'LL HAVE HOT SEXY KIDS

hope your doing amazing

ttyl and take care

♥ matty =)
Mark: comiccuriousgeorgeboywondermark on February 22nd, 2006 02:25 pm (UTC)
Thanks, Matty! You're the best! ~massive hugs~
(Deleted comment)
Mark: gay RoboBitchboywondermark on February 22nd, 2006 02:29 pm (UTC)
Thanks! It was a long time coming...LOL! *wink*
קפיצת הדרךkefitzat on February 22nd, 2006 06:52 am (UTC)
Am I the only one who thinks that is not hot?
Sorry, Mark, it just makes me kinda queasy.... no offense intended.
Jaseslavetopassion on February 22nd, 2006 11:58 am (UTC)
lol! you have quite the weak stomach.
None taken since that is a photoshopped Joe Phillips pic.

~smooches~
(no subject) - boywondermark on February 22nd, 2006 02:41 pm (UTC) (Expand)
lomelinde_sama on February 22nd, 2006 09:24 am (UTC)
I think you might be having triplets.
Mark: comic goku sinfulboywondermark on February 22nd, 2006 02:44 pm (UTC)
At least twins!! LOL!! :)
St. Rougarougogoangelgunboy on February 22nd, 2006 09:34 am (UTC)
looks like twins. *begins knitting* a little warm coconut oil massaged in after showering will keep those stretchmarks at bay...
Mark: puppy peek a booboywondermark on February 22nd, 2006 02:46 pm (UTC)
Awwwwwwww...I will make sure to rub in that coconut oil myself! (I love the smell, BTW)

So...who will be carrying for you and Adey, eh?! :)
gaypriest3699: torso shotgaypriest3699 on February 22nd, 2006 10:24 am (UTC)
When did this happen?
Congrats to the fathers to be! And yes it looks like twins.

Blessings Fr. Fozy
Mark: ai-loveboywondermark on February 22nd, 2006 02:47 pm (UTC)
Re: When did this happen?
LOL! It's been in the works, Padre!
Aurélienorey on February 22nd, 2006 05:25 pm (UTC)
two in the bellies and one in the briefs it seems.....:P
Markboywondermark on February 22nd, 2006 11:02 pm (UTC)
LOL! The one in the briefs is only as big as a baby! :b
chris_king_2005chris_king_2005 on February 22nd, 2006 11:24 pm (UTC)
*blinks*

OMFG.

Wander off for a bit and look what happens.

*passes out cigars, chocolate of course... can't have 2nd hand smoke around the baby*



Do twins run in your family? *grin* That's a big baby!

Mark: flowers sparkleboywondermark on February 22nd, 2006 11:37 pm (UTC)
LOL! Twins run in both sides of my family! *grin* I'm hoping for a boy & a girl!!
dendroidmandendroidman on February 23rd, 2006 05:07 am (UTC)
lol ooooooooh its a pregnant tummy. i thought it was a close up of a section of his chest or something. lol tis vary cute mark. i hope you get a good one ::Hug:: ::punches the mark the dad in the shoulder::
Mark: comic hakkai secretsboywondermark on February 23rd, 2006 05:21 pm (UTC)
Hahahaha...yeah...it was a quick 'paint' adjustment to the pic!

I think we may have twins!
(no subject) - dendroidman on February 23rd, 2006 11:49 pm (UTC) (Expand)