?

Log in

No account? Create an account
 
 
27 October 2005 @ 12:10 pm
A few Anime Memes...  
Blind date with a hot anime guy ^.^ by Originality
Name
Age
Lucky Number
Favorite color
Date ===
Where the date isHis Place ^,-,^
First thing date says to you"Hiya!"
Last thing date says to you"Hope to see ya again sometime!"
Quiz created with MemeGen!






.:: What kind of Mithical Man is for you? ::. .:: Anime Pics::. by mistress_sama
Name
Age
Fav. Color
Fav. Anime/Manga
Do you have a boyfriend?
Your man is:
Where will you meat him?On the streat
What will he say whan he sey you?"Be mine for ever"
How long will he love you?For ever
Quiz created with MemeGen!




Your Cute Anime Guy Soul-Mate by Keera
your soul-mate
when you meetNovember 7, 2005
how you meetAt the library. He's the cute one hiding behind a mountain of books.
when you marryAugust 4, 2008
number of kids1
username
age
eye color
hair color
Quiz created with MemeGen!
 
 
 
A.M.ultimategirl on October 27th, 2005 04:17 pm (UTC)
Dude! You OLD! ;D
Mark: Laughing c and hboywondermark on October 27th, 2005 06:10 pm (UTC)
*snicker* I hate when they ask stuff like age...WTF does that matter unless you are being scrutinized as a possible hook-up!
A.M.ultimategirl on October 27th, 2005 07:21 pm (UTC)
Exactly! It's irrelevant under most circumstances, and especially for these types of memes.
Mark: coyoteboywondermark on October 27th, 2005 09:27 pm (UTC)
LOL! It really is irrelevant, Anne! Peoples is peoples!!
chris_king_2005chris_king_2005 on October 27th, 2005 08:50 pm (UTC)
3000 years old?

*snickering*

You're remarkably well preserved, dear.
Mark: Invisible manboywondermark on October 27th, 2005 09:33 pm (UTC)
You should see my mummy! *snort*
chris_king_2005chris_king_2005 on October 27th, 2005 09:53 pm (UTC)
*groans*

Oh, now that was awful.

*snickering*
Mark: guy New Herculesboywondermark on October 27th, 2005 11:34 pm (UTC)
Rotfl...I love a bad pun that gets a good groan!
St. Rougarougogoangelgunboy on October 28th, 2005 08:34 am (UTC)
oooh. he's kinda kawaiiiiiiiii
Blind date with a hot anime guy ^.^ by Originality
Name
Age
Lucky Number
Favorite color
Date ===
Where the date isArcade
First thing date says to you"I think I'm in love"
Last thing date says to you"That was some fantastic...sushi."
Quiz created with MemeGen!
Mark: comic Kougaiji2boywondermark on October 28th, 2005 03:07 pm (UTC)
Re: oooh. he's kinda kawaiiiiiiiii
OMG! I think he's very kawaii, Gabe!
inthefire2002 on October 28th, 2005 08:34 pm (UTC)
Your Cute Anime Guy Soul-Mate by Keera
your soul-mate
when you meetJuly 28, 2006
how you meetAt the hospital. Your trying to earn service hours and he has a broken leg.
when you marryJune 23, 2008
number of kids6
username
age
eye color
hair color
Quiz created with MemeGen!


O.o That's the same exact picture of Kouga that I sent you yesterday in that LJ reply! *grin* We're the same age :)
Mark: Mark in Ozboywondermark on October 29th, 2005 12:34 am (UTC)
YAY! A fellow immortal! *grin*